Friday, November 28, 2008

staf opis kawen

salam uols..
epi2 reading my blog eh..
lama x memblog neh..
saya ada mcm2 nk story..
hehe..
coz since my final exam dah abes kan jd saya jd soooo boring..
huhuhu..

=)
saya ingin mengucap kan tahniah kepada kwn2 diopis saya yang telah menamatkan zaman bujang derang..
ramai plak lah kawen tahun neh..
jd nyer dah xda lah aweks2 yg single kat opis saya itu..
hehehe..

ni pic dorang..



for becoming mama n papa, kak ab n abg am congrats ya..x sbr nk dpt nak buah kecik neh..hehe..jd mak cik lah ina..hihi..

untuk kak salmi ku sayang ngan abg zamie..semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..cepat sket wi buleh baby tu..hehe

n last one..

untuk kakak saya yang sama nama..kakak ina n abg shafiz..same juge saya ucapkan..semoga berbahgia hingga ke akhir hayat..

n untuk kawan2 skolah yg dah mendirikan umah tangga dan bertunang saya ucap kan tahniah ek..

sekian tuk ari ni..

p/s: kowang pulak kne doakan saya supaya join da club..hm..[gatalkan saya]..=)

0 comments: